maandag 2 september 2013

Eerste schooldag, véél foto's!

Welkom in de klas, Lukas! 

Dag Yoran!

Alle dieren hangen aan het magneetbord.

Met blauwe plasticine, het kleurtjevan onze klas.


Winkelen in de klas 



Mmm, lekker!








Kijk wat ik kan. 


Nu al echte vriendinnen 




Beste ouders, beste kleuters
Mijn allereerste schooldag zit er op! Moe, maar voldaan kijk ik terug naar deze prachtige en allereerste dag als juf. Ik ben apetrots op mijn eigen klas. De kleuters die je volgen, mooi in en een rij en je aanspreken als 'Juf Elise'. Het doet wat met je! Vandaag maakten we kennis met alle vriendjes uit de klas, met de juf, met de klaspop, met de hamster, met de hoekjes... Tussen alle schoolse dingen in, konden we toch nog genieten van het mooie weer! Geniet mee van de foto's, er volgen er nog! 

Tot morgen voor de tweede schooldag,
juf Elise 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten